Een telefooncentrale is een systeem dat telefoonlijnen beheert binnen een organisatie. Het zorgt voor interne en externe communicatie door gesprekken te verbinden, door te schakelen en te beheren. Moderne centrales, zoals VoIP en cloud-gebaseerde systemen, bieden functies zoals voicemail, conferentiegesprekken en integratie met digitale tools voor efficiënte communicatie.
Voor zelfstandigen & eenmanszaken
Voor KMO's & middelgrote bedrijven
Voor grote bedrijven & multinationals
Een goede bereikbaarheid is cruciaal om prospecten binnen te halen en bestaande klanten tevreden te houden. Nu thuiswerk een blijver is, is het belangrijk om jouw prospecten, klanten en leveranciers vlot telefonisch te woord te staan en/of goed te ontvangen in jouw gebouw.
Bellen via een vaste telefoonlijn of bellen in de cloud met jouw vaste telefoontoestellen op kantoor.
Voer jouw telefoongesprekken dankzij de handige mobiele telefooncentrale voor alle smartphones.
Een softphone is een smartphone, tablet of pc met telefooncentrale om te bellen via het internet (VoIP).
De moderne telefooncentrale biedt een aantal functionaliteiten voor het flexibel beheer van de centrale. Onderstaande lijst geeft een aantal populaire functies weer voor de digitale telefooncentrale of telefooncentrale in de cloud.
"We zijn super tevreden van de vlotte installatie en service"
- Anja - Zelfstandige (Gent, BE)
"Een dikke 5/5 voor het geleverde advies en telefonie-oplossing"
- Els & Erik -Winkeluitbaters (Eeklo, BE)
"Aanrader! Snelle levering en installatie van de centrale en toestellen..."
- Jan - Zaakvoerder (Hoboken, BE)
Wij zijn een online offertedienst die particulieren en professionelen helpt met het in contact komen met de juiste aanbieders. Via 1 offerte-aanvraag brengen wij je in contact met de beste bedrijven en ontvang je gratis en vrijblijvende voorstellen. Vergelijk, bespaar tijd & geld.
©2025 ZionMedia BV - LeadAngels - Privacy Policy - Algemene Voorwaarden - Cookiebeleid - Contact - Over ons - Prijzen incl. BTW.